Regulamin Ortho.pl Centrum Dentystyczno-Ortodontycznego
- Umawianie wizyty w Ortho.pl odbywa się drogą telefoniczną, poprzez stronę internetową: www.ortho.pl/umow-wizyte, aplikację mobilną FelgDent (dostęp do aplikacji można uzyskać w Rejestracji Ortho.pl), poprzez media społecznościowe (Facebook, Instagram).
- Wizyty potwierdzane są przez Rejestrację telefonicznie: w godzinach porannych dwa dni przed wizytą. W przypadku braku możliwości skontaktowania się z Pacjentem Rejestracja wysyła wiadomość SMS z prośbą o potwierdzenie wizyty. Brak odpowiedzi Pacjenta skutkuje automatycznym anulowaniem terminu. Pacjent ma również możliwość samodzielnie potwierdzić wizytę poprzez aplikację FelgDent (dostępu do aplikacji udziela Rejestracja Ortho.pl) – prosimy, aby wizyty potwierdzać najwcześniej 48 godzin przed wizytą.
- W dniu wizyty Pacjent otrzymuje SMS z przypomnieniem o godzinie wizyty.
- W sytuacji, gdy Pacjent dwukrotnie potwierdzi swoją obecność na wizycie i mimo to się na niej nie pojawi (odwoła lub przełoży potwierdzony wcześniej termin) przed kolejnym wyznaczeniem terminu proszony będzie o przedpłatę w wysokości 200 zł na rachunek bankowy Ortho.pl. Kwota ta zostanie w pełni wykorzystana na poczet tej konkretnej wizyty. W przypadku ponownego niezgłoszenia się (odwołania potwierdzonej wizyty) – przedpłata przepada.
- Wizyty zaplanowane na półtorej godziny bądź dłuższe będą wymagały przedpłaty w wysokości 200 zł. Podana kwota zostanie przekazana w całości na poczet wizyty. Jeżeli pacjent odwoła wizytę, którą wcześniej potwierdził lub nie pojawi się na wizycie kwota 200 zł przepada.
- W dniu wizyty w aplikacji FelgDent Pacjentowi udostępniana jest Deklaracja SARS-CoV-2, którą należy wypełnić w dniu wizyty. Jeśli Pacjent nie ma dostępu do Aplikacji – Deklaracja podpisywana jest przed wizytą na tablecie w placówce.
- Pacjent zostaje poddany weryfikacji, czy nie ma nałożonej przez sanepid obowiązkowej kwarantanny.
- Pacjent zgłasza się na wizytę o wyznaczonej porze (prosimy nie przychodzić wcześniej) w maseczce ochronnej z dowodem osobistym (pacjenci niepełnoletni zgłaszają się z opiekunem prawnym). Pacjenci bez maseczki nie będą przyjmowani na wizyty.
- Prosimy o nie przychodzenie na wizyty z osobami towarzyszącymi.
- Pacjent przed wizytą zostaje poddany badaniu temperatury ciała, dezynfekuje ręce.
- Preferujemy płatności kartą płatniczą.
- W przypadku, gdy u Pacjenta pojawi się podejrzenie zakażenia SARS-CoV-2, złe samopoczucie, podwyższona temperatura ciała, katar, kaszel, duszności lub zapalenie spojówek prosimy o telefoniczne przełożenie wizyty.
- Jeśli Pacjent miał kontakt z osobą, u której testy w kierunku SARS-CoV-2 wypadły dodatnio, prosimy o telefoniczne przełożenie wizyty.