Regulamin Ortho.pl Centrum Zdrowego Uśmiechu
- Umawianie wizyty w Ortho.pl odbywa się drogą telefoniczną, poprzez stronę internetową: www.ortho.pl/umow-wizyte, aplikację mobilną FelgDent (dostęp do aplikacji można uzyskać w rejestracji Ortho.pl), poprzez media społecznościowe (Facebook, Instagram) oraz platformę Znany Lekarz.
- Wizyty są potwierdzane telefonicznie lub za pomocą SMS przez rejestrację: w godzinach porannych dwa dni przed wizytą. Pacjent ma również możliwość samodzielnie potwierdzić wizytę poprzez aplikację FelgDent (dostępu do aplikacji udziela rejestracja Ortho.pl) – prosimy, aby wizyty potwierdzać najpóźniej 48 godzin przed wizytą.
- W przypadku braku kontaktu ze strony pacjenta w momencie potwierdzania wizyty – wizyta zostaje automatycznie odwołana (dotyczy to sytuacji, w których pacjent nie potwierdzi wizyty poprzez aplikację lub też nie odbierze telefonu dwa dni przed wizytą i nie odpisze na SMS-a wysyłanego w celu potwierdzenia zaplanowanej wizyty).
- W dniu wizyty pacjent otrzymuje SMS z przypomnieniem o wizycie. W przypadku braku możliwości pojawienia się na wizycie prosimy o jak najszybszy kontakt z rejestracją.
- Umawiając się na wizytę w Ortho.pl pacjent akceptuje fakt, że z powodu realizacji świadczeń zdrowotnych w trakcie wizyt mogą nastąpić opóźnienia.
- Ortho.pl zastrzega sobie prawo do informowania pacjentów o występujących opóźnieniach najwcześniej jak to możliwe. Pacjent otrzymuje informację o opóźnieniu poprzez SMS lub osobiście w placówce.
- Korzystając z usług Ortho.pl, Pacjent zgadza się na zbieranie i przetwarzanie danych osobowych w celach związanych z działalnością Placówki oraz w związku z udzielanymi świadczeniami medycznymi. Zgodę można wycofać w dowolnym momencie, informując o tym pracownika na rejestracji.
- W sytuacji, gdy pacjent dwukrotnie potwierdzi swoją obecność na wizycie i mimo to się na nich nie pojawi (odwoła lub przełoży termin po potwierdzeniu lub w dniu wizyty) przed kolejnym wyznaczeniem terminu proszony będzie o przedpłatę w wysokości 200 zł na rachunek bankowy Ortho.pl. Kwota ta zostanie w pełni wykorzystana na poczet tej konkretnej wizyty. W przypadku ponownego niezgłoszenia się (odwołania po potwierdzeniu lub niepojawienia się na wizycie) – przedpłata przepada.
- Wizyta adaptacyjna jest w pełni płatna nawet w sytuacji, gdy dziecko nie będzie współpracować z lekarzem.
- Wizyty zaplanowane na półtorej godziny bądź dłuższe będą wymagały przedpłaty w wysokości 200 zł. Podana kwota zostanie przekazana w całości na poczet wizyty. Jeżeli pacjent odwoła wizytę, którą wcześniej potwierdził lub nie pojawi się na wizycie w tym samym dniu kwota 200 zł przepada.
- Wizyty logopedyczne, fizjoterapeutyczne, holistyczne oraz fizjoterapeutyczno-logopedyczne niezależnie od czasu trwania, będą wymagały przedpłaty w wysokości 100 zł. Podana kwota zostanie przekazana w całości na poczet tej wizyty. Jeżeli pacjent odwoła wizytę, którą wcześniej potwierdził lub nie pojawi się na wizycie kwota 100 zł przepada.
- Wizyty implantologiczne, niezależnie od czasu trwania, będą wymagały przedpłaty w wysokości 200 zł. Podana kwota zostanie przekazana w całości na poczet tej wizyty. Jeżeli pacjent odwoła wizytę, którą wcześniej potwierdził lub nie pojawi się na wizycie kwota 200 zł przepada.
- Pacjent zgłasza się na wizytę o wyznaczonej porze z dowodem osobistym (pacjenci niepełnoletni zgłaszają się z opiekunem prawnym).
- W przypadku, gdy u pacjenta występuje złe samopoczucie, podwyższona temperatura ciała, katar, kaszel, duszności lub opryszczka prosimy o telefoniczne przełożenie wizyty.
- Odbiór dokumentacji medycznej jest możliwy wyłącznie osobiście w placówce Ortho.pl po wypełnieniu wniosku oraz okazaniu dokumentu tożsamości. Ortho.pl ma 7 dni roboczych na przygotowanie dokumentacji medycznej od dnia złożenia kompletnego wniosku.
- W przypadku reklamacji Ortho.pl zastrzega sobie prawo do jej rozpatrzenia w ciągu 14 dni od daty złożenia dokumentu na rejestrację.